...
چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی؟
چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟
پیله ات را بگشا...
تو به اندازه پروانه شدن زیبایی !
...
"سهراب"
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
من خودم میدونم آدم جنگیدن نیستم
صبور نیستم
با سیاست نیستم
من هرجا احساس کنم اضافه ام میکشم کنار...
الانم همین حسو دارم
اون یه معشوقه داره و من زیادیم
من هیچ وقت این زندگی رو نمیخواستم
نمیشه تمومش کرد
اما میتونم آروم پامو از زندگیش و عشق بازیش بکشم کنار تا مزاحم نباشم ...
و من اینکارو خواهم کرد
00:42...ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
اومدم یه سلام عرض کنم و برم
دلم برای اینجا خیلییییی تنگ شده...
شاید دوباره برگردم همینجا و به قول آراد لااقل ماهی یه پست بذارم تا آرشیوم مداوم باشه
...
00:42...ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:47